my bad,




Ursäkta den dåliga och tråkiga uppdateringen av mej. Men jag har haft fullt upp hela dagarna och då finns det ingen tid till detta med skrivandet på bloggen.. Farmen på facebook går före nu : ) Hahaha, jag har alltså börjat spela farmville ( spelar man det ? ) frågan är om det går bra, eller hur det funkar, eller hur det kommer sej att jag får chocolate milk av den bruna kon?! Hahha. ILLA MARIE!! Men jag får skylla på att jag har alldeles för lite att göra på dagarna. Nu när klockan var så mycket så blev jaghelt till mej "jag MÅSTE kolla min farm" sa jag till Henrik och han orkade inte ens lägga ner tid på att bli arg och skrika massa saker om detta jävla Farmville så han sa att "Såklart gumman får du sätta dej där" My boy!









Har varit hos Monkan på en Oriflame kväll förut också : ) Det var mycket trevligt. Emma, Lina J, en annan Monica och Monkan mamma var där. Jag beställde 2 saker, en parfym som luktade jätte gott och en annan salva, typ som Elisabeth Arden 8 hour creamen, alltså en sådan man kan ha till adet mesta..
Monkan bjöd även på fika och såklart var det julskinka : ) Mumms, även negerbollar, knäck, pepparkakor, glögg och julmust. Så det var riktigt mysigt och of course baby talk!



Nu har Henrik somnat i soffan, jag måste väcka han så han kan mysa med mej lite innan läggdags. Vi har precis kommit ur duschen där vi myste till det ordentligt idag : )




Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0