näsblod



Idag började jag dagen med näsblod, jag fattar inte varför jag blöder så mycket. Men det kankse är så är man är gravid? Jaja, sak samma.. Det är ju bara till att gå in på toa och stå och vänta tills det har droppat färdigt, så är det över sen.
Ojjj, vad mycket snö det är här i lilla Åmål nu. Det var ju inte igår som vi hade snö på julafton så hoppas verkligen att det ligger kvar tills dess : )
Jag glömde min bild på våran adventsljusstake som jag skulle lägga in igår, så den får ni nu ist. Det var ju 4e advent igår, men skit sam. Jag kommer ha tänt alla 4a ljusen idag med, så det så!



Haha, lika dålig kvalitet som vanligt : )




Nu ska jag slänga mej i duschen och efter det göra mej lite frukost så jag står mej ett tag : )
Och sedan ta mej en promenad till stan. Ska köpa en present tills ikväll när vi ska till Monica på lite julbord och då har vi bestämt oss att köpa varsin present för 50-lappen, men vad i helvete kan man köpa för 50 kr? Hmm, vi skulle skippa maten och köpa dyrare present ist hörrni.
Lina måste vakna också så hon kan följa med : )



Vi hörs sen gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0