NYÅR!



Klockan var vist över 12 slaget och det innebär att det är nyår : ) Weei, eller nyårsafton heter det väl.






Jag och Henrik drog till Ica förut vid halv 9 - 9 tiden när allt hade lugnat ner sej i affären, eftersom det var nästan kaos under dagen när ALLA skulle handla på samma gång, och då köpte jag mej en korsordstidning : ) Vi hade alltid det när vi var på Sykes eftersom vi inte hade något att göra där mesta delen av tiden så vi satt och löste korsors.. Men iaf köpte jag mej en sådan tidning idag igen och testade på och det är det jag har suttit med sedan vi kom hem tills nu : ) Hjärngymnastiken för mitt huvud är iaf gjort nu. Jäklar vad jag har tänkt och koncentrerat mej. Henrik har inte kunnat få kontakt med mej, men han tycker nog att det har varit himla skönt med lite lugn och ro utan mitt tjat! Hahaha.




Nu får vi nog göra ordning tvätt påsar och ställa framför dörren så vi kommer ihåg att tvätta i morgon : )
Pusss, happy new year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0