shopping,



Dagen har jag, Lina och massor med andra Åmåls-bor spenderat i Karlstad : ) Vi kom iväg i tid så vi kom precis innan ruschen, eller det var iaf lungnare på förmiddagen.. Men när klockan närmade sej 1 så skulle vi åka ut från stan och inta Bergvik och då kan jag säga att det blev mycket folk.. Men vi tog väegn förbi Rusta och handlade med lite färg åt broder, och sedan åkte vi lite fel men till slut kom vi ut på rätt väg och kunde åka mot Bergvik, men Lina skulle in och köpa sköldpaddsmat före så ett stopp till innan slut destinationen : )
När vi kom fram till Bergvik var det ju lika mycket folk där, men vi käkade och sedan var vi fit for fight igen. Men blev en snabb sväng där eftersom vi skulle till IKEA.. Blev en ganska snabb sväng inne på IKEA också för att vara oss. Men en fika hann vi med där jag köpte mej en kladdkaka bit som smaka skit äckligt. Aldrig mer IKEAs kladdkaka. Som jag sa till Lina " Man ska ta en hederlig negerbulle som man vet hur den smakar "
Men blev lite inhandlat idag iaf, här ska ni få se lite utav det..









1. 2 pack pyjamas och 2 pack pytte små byxor från hm i naturfärger, eller beight aktigt iaf, för man vet ju inte om det är en liten kille eller tjej där inne i min mage.

2. En leopardbdy : ) Jätte söt, från Kappahl. 1 par pytte byxor från hm.

3. Jag fick köpa mej en Gucci parfym också, från Kicks. Lina har haft den och den luktar SÅ gott tycker jag.


Jag köpte även 1 linne, 1 tshirt/tröja, 2 hårband, 1 stor tröja, lite babysaker från IKEA och även lakarn därifrån, plus ett svart överkasst till sängen. Det var det hela för idag. Jag klara mej undan ganska billigt iaf, men så är det alltid med mej, jag lyckas hitta väldigt mycket på rean till kanon pris : )





Imorgon klockan 10 ska jag och pappa till banken och kolla hur det är om jag får ta lån eller ej. Hoppas det går bra så vi kan åka till IKEA på Lördag och beställa kök : ) Men tror inte det ska vara några problem..
Det blir även att åka och handla inför nyår med Monica, Lina och Milla. Vi ska fira uppe hos Monkan i Laxarby med mat och dricka. Hoppas det blir trevligt. Bättre än att alla ska sitta hemma på varsitt håll och ha tråkigt eftersom det är ju inte så mycket annat som händer på nyår, allt här i närheten är ju stängt..



Nu ska jag försöka städa undan lite här.
Mums, parfymen luktar så himla gott : )


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra du stödjer min butik marie ;) gott nytt år!

2009-12-30 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0