tisdagsmorgon




Jag är uppe i tid idag, vaknade vid halv 9 tiden och kunde inte somna om.. Typiskt.
Men jag ska slänga i mej lite frukost nu och försöka bege mej ner mot staden för att handla dom sista julklapparna. Sen måste jag och Lina till Säffle och köpa en klapp till mammsen!

Snart är det julafton! Bara 2 dagar kvar!! Imorgon kväll åker vi upp till Gfors och spenderar kvällen/natten där med bingolotto och myser bara : ) Och på julafton åker vi hem till mammsen på kvällen och firar dom sista timmarna på julafton där! Det ska bli så himla mysigt.
Snön ligger kvar än också, jag drömde inatt att det regnade bort dagen före julafton.. Men nu ska det allt ligga kvar tycker jag.

Idag händer inte mycket mer än julklappshandling, hem och äta någon god mat kankse..?
Nu ska jag få i mej lite frulle och försöka palla mej iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0