15/7-09

Då var det Onsdag idag och jag ska snart iväg till jobbet. Har käkat jätte mycket frukost, yogert, cornflakes, smörgås med skinka och oboy : ) Underbart att käka frukost tycker jag. Ibland har jag ingen lust alls med mat på morgonen, men det är pftast om jag är uppe väldigt tidigt men nu dennatiden är det inga problem att trycka i sej nästan hur mycket som helst.
Känner att jag har börjat blivit lite lat på det senaste bara, har inte vart ute och gått eller joggat någonting. Men är så himla utmattad i hela kroppen, känns inte som jag har sovit ut på väldigt länge. Men tänkt ikväll om man skulle orka sej ut att gå? Lina och Milla, är ni på? En kvällspromenix hade vart skönt. Om det är fint väder vill säga. Kommer väl säkert regna hela dagen idag med.
Annars händer det inte mycket här hos oss, eller vi städade ju här om dagen och det är så himla skönt att vara här när allt är helt rent och fräscht. Henrik ska köra iväg våra 2 extra kylskåp som vi har här i lägenheten idag till tippen, plus lite mer skit. Äntligen ska dom försvinna ur lägenheten. Dom har ju stått här flera månader nu..



Jaja, nu får ni ha en jätte bra dag. Jag ska lägga mej bredvid Henrik och mysa med han förae jag ska åka iväg. Han ligger och sover här ute i soffan, min baby det <3


Kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0