,


Då var det bestämt att Lina tar med sej mej ett par år tillbaka idag : ) Hahaha, cant wait !!


Torsdag är det idag och snart slut på denna veckan också.. Veckorna flyger fram tycker jag. Nu sitter jag och käkar frukost som består av prickikorv macka och oboy : ) Mumms vad gott det är. Så jag ska snart iväg till jobbet, börjar inte förens 10.05 idag, så en kvart längre kan jag vara hemma.
Idag jobbar jag bara till lunch, efter det blir jag ledig för vi ska iväg till Karlstad och Grums, först ska jag och Linan dra till Karlstad och greja lite, sen åker vi på kalas för Alva till Grums efter det : ) Ska bli roligt, hon fyller hela 4 år IDAG!! Grattis lilla gummsan !



En utav hennes vanligaste poser, tror bestämt den är utlärd av Pappa Reine : ) Lika lång tunga som både mej och Lina som lätt kan peta nästan med tungan ^^



Annars händer det inget i mitt liv som vanligt. Äta, jobba, sova ni vet. Men snart får det bli ändring på det. Ska utomlands innan sommaren är slut ( vilken sommar ? ) Men Henrik vill inte med så får bli en annan stackare som får åka med mej. Någon som är intresserad? Lina, Milla, Jonte?



Yes yes, ni får ha en riktigt bra dag. Det sen ut som det kommer börja stört ner regn snart : (
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0