Goodmorning,



Snart ska jag iväg till jobbet, börjar 12,50 idag. Härligt med lite sovmorgon, men fick dock ett samtal i morse mellan 8-9. Men jag väntade det samtalet så va inga problem att sätta sej upp och prata lite, somnade om snabbt igen. Drömde att Pappa Johnny gjorde frukost till min ganla klass : ) Knattemarmelad, rostat bröd och Fun light saft stog på bordet ^^ Hahha,

På Torsdag får vi fin besök till Åmål dvs JOSEFIN-FIN : ) Hon kommer hit så jag, hon och Lina skulle nog ta oss en myskväll, eftersom jag ska upp och jobba dagen efter.. Men dom kankse tar sej lite alkohol och drar ut sedan?!! Om jag känner Lina rätt så, plus att hon är ledig på Fredag.

 



Hittade 2 bilder på Jossis när hon konstigt nog dricker på båda : ) Det var väl för hon var med mej och Lina den kvällen. Lina och Josse lurade med mej till Uddevalla på Alla hjärtans dag för ett par år sen för vi skulle till GG och festa. Det skulle vara SÅÅÅ mycket folk och verkligen JÄTTE kul. Men kvällen slutade med att vi gick och var otrevliga mot några utläningar, och dagen efter tog vi bussen till Trollhättan för Josse skulle promt till skolan, efter vägen började Lina må dåligt så vi tryckte på STOPP och gick av någon stans mellan Uddevalla- Trollhättan ( vi visste inte vart vi var ) Lina fick spy lite, sedn ställde vi oss vid busshållsplatsen och väntade på nästa buss mot Trollhättan som kom innom 2 minuter! Hahaha, Josse satt ju kvar på den andra bussen hon !
Ojojoj, det blev ju allt en kväll att minnas iaf ^^







Off to work soon, måste göra mej klar nu.
Byee, ha en bra dag !

♥ 

Kommentarer
Postat av: Lina

ja vilken jävla kväll :) something to remember honeys

2009-07-07 @ 15:13:46
URL: http://linadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0