samma,


Denna dagen har sett ut precis som vilken dag som helst i mitt liv. Gick upp, käka frukost, åkte till jobbet, åkte hem på lunch, åkte tillbaka till jobbet, jobbade, sen slutade jag äntligen. Då åkte jag upp till Mamma på Kasenberg och hälsade på, Henrik kom han också till slut. Då gjorde vi våfflor : ) Mummms, jag och Mamma gick ut på promenad medans Henrik och Anders åkte ut med bilen en sväng.
Så nu har vi precis kommit hem, ska hoppa in i duschen och sen lägga oss och mysa. I morgon börjar jag ju inte förens 12.50 !!!! Härligt med sovmorgon, men tänkte mej ut på morgon promenad faktikst. Får se hur det blir med den saken : )



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0