4/6

HEJSAN SVEJSAN!!!!












Snart fyller Henrik år : ) Han fyller 25 i morgon ! Jag var och köpte present till han förut och blev en 1000lapp fattigare. Jävlar om han inte tycker om det han får säger jag bara. Men han sa för länge, länge sen att han ville ha detta så hoppas han blir glad. Iaf för det ena...

Nu har vi precis kollat på filmen "Taken" som Lina tipsade om, typ den enda hon inte hade sett på Ica tror jag : ) Men den va riktigt bra faktikst, trodde inte att den skulle vara något att hurra för men det var den allt ! Så där har ni ett film tips om ni inte sett den. Action film, men jag HATAR action men denna var som sagt bra!






Milla, du kommer säkert tycka han är himla sexig och het : )








Imorgon då : ) Henrik fyller år, blir lite mys i sängen på morgonen så han kan öppna sitt paket ( om han skulle vara hemma imorogn igen alltså ) Sen bara mysa hela dagen typ! Jag ska ner till Hajir på salongen för en klippning faktikst, funderar på att klippa lugg... Men vet inte än. Sen ska vi kankse med till Karlstad och festa. Nöjes är ju stängt så vi får se vart vi tar vägen : )



Nu ska jag hoppa tillbaka till soffan där min älskling ligger och väntar. Jag har ju fått min den dära rakapparaten som man använder på benen. Vi funderar på om vi ska testa den på mej idag. Anna hade sin här så jag testade med hennes men det gjorde så fruktansvärt ont, men Henrik får hålla fast mej och göra det! Ojojojo eller aj aj aj.. Vi får se hur detta kommer gå. Jag kommer säkert skrika, skäll och slå Henken lite lätt : )







Ha en bra kväll nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0