ALLTSÅ,

Kan inte fatta att helgen har vart så jävla dret rolig. Precis varenda sekund : )
Jag och Anna drog ju till Rudskogen i Fredags och det var ju meningen att vi bara skulle stanna över dagen, men jag blev så glad över att se Henrik och vi hade så underbart trevligt så vi stannade kvar. Grilla, drack cider och grogg hela dagen. Helt jävla underbart alltså. Vakna i Lördags och tänkte att vi skulle åka hem då, men vi hade så himla roligt så vi stannade kvar. Började ju dricka nästan direkt vi vakna, eller kom bort till banan. Gick i bikini hela dagen och stekte, var ju så fruktansvärt varmt. Blev allt partaj på Lördag med. Även Henriks syster Marie och hennes kompisar kom och hälsade på, så roligt.
Om det inte var för att Anna skulle hem och hämta Leon skulle vi ha stannat hela eftermiddagen med Henrik och dom andra. Men vi tog oss en roadtrip hem igår : )


SÅ SJUKT ROLIGT! Hade faktiskt lite ångest för att jag stannade på Lördagen för jag ville till Åmål, Milla hade ju grillfest. Men ja skulle kunna betala dubelt upp för att stanna där om jag visste vad roligt vi skulle ha haft.
Dom som var med Henrik, Jonas, Tobbe, Brask, Dennis, Gillqvist, Jimmy, jag och Anna : ) Skit härligt gäng och perfekt väder. Det blir verkligen inte bättre. Vi ska allt med dom till Mantorp också om cirka  en månad. Men då blir det mer planering ^^


Nu ska jag och Lina ut i solen !!!!!!!

Min kamera tappa jag bort i Fredags : ( Buuuhuhu, men tur det för jag måste verkligen köpa mej en ny så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0