: )


Änttligen är jag hemma efter en 10 timmars jobb dag, gick allt ganska hyfsat fort ändå tycker jag, trodde att det skulle vara mycket segare.. Men inte då : ) Så nu ska jag nog ta mej en promenad i solen har jag tänkt mej, kankse kan gå och hämta Henrik i garaget. Sen får vi hem och laga mat, hmm ska vi satsa på korv och makaroner med sås ikväll?! Haha, eller så går vi förbi stan och handlar med oss lite kvällsmat !

Men jag ska springa iväg nu, hörs!
Orkar inte hålla på så mycket med bloggen nu när det är så fint väder ute, och nu när jag jobbar dessutom, då måste jag passa på att komm ut nu efter.

Bye

Kommentarer
Postat av: jossa <3

Vart jobbar du? :)

2009-06-25 @ 21:10:36
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: jossa <3

var så lite ;)



Jo allt är faktiskt skit bra måste jag säga :)!

själv?

2009-06-25 @ 22:48:02
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0