Härlig kvällspromenad


Har nyss kommit hem, har vart ute i ca 40 minunter och gått. Gick i örnässkogen här bakom mej : ) Det är så skönt nu på kvällen när det är lite lagomt varmt ute. Mötte en räv på vägen, hahah, den var ca 2 meter ifrån mej och bara kollade konstigt på mej, sen gäspa den och sätte sej. Jag vill gå tillbaka till den med lite mat, den såg allt smal ut..





 Så här såg jag ut när jag gick i skogen :  )




Nu komemr snart Henrik och hämtar mej så ska vi ner till Ica och handla lite. Jag måste föra över lite pengar... Urschhh.. Vill inte tänka på pengar, vet inte när jag får nästa gång..
Men men, jag klarar mej allt ändå!



Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0