Heej


Dålig uppdateringe idag, jag vet....
Men skulle allt slänge in ett inlägg i morse, men hela datorn uppdatera sej och var helt cp så jag orkade inte vänta, eller mitt tålamod rättare sagt orkade inte med det. Så får bli ett inlägg med mycket bilder från dagen : )
Åkte iaf till Millisen förut idag, så låg vi ute och solade i nästan 2 timmar, hämtade Jonas och Urban så skulle vi spela minigolf, men det öppnade inte förens 4 på eftermiddagen, blev lite fotbad och en glass ist !
Drog upp till mamma på Kasenberg och fick oss mat, hemmagjorda pannbiffar, potatis och mumsig brunsås. Fyy asså vad länge sen man käka riktig hemmagjord mat, eller riktig mat över huvud taget. Mammas mat är verkligen det bästa som finns : ) Specielt min mammas, hon är bäst i hela världen !!!


Här kommer lite bilder iaf.























bild 1 : Jag och min outfit för idag.
bild 2+3 : Jag solar.
bild 4 : En buska uppe hos mamma.
bild 5 : Min mat, älskar bannbiff och potatis så man bara kan mosa ihop allt. Det ser ut som bäbis mat, men det är gott !
bild 6 : Alvisen
bild 7 : Alva posar med mat i munnen.
bild 8 : Alva solar topless ; )
bild 9 : Millan som steker.
bild 10 : Alva är helt naken och skulle visa rumpan för oss, blev lite för mycket visat dock!







Där fick ni massor av bilder : ) Dagen i bilder med andra ord.
Nu ska jag ut på en promenad i skogen här bak, Henrik fick åka till garaget en stund. Sen ska vi ner och handla lite, sen hem och kolla på film ikväll. Ska kolla om det går någon bra på tv. 40 dagar och 40 nätter gick på 6an ikväll såg jag. Den är ju ganska bra och rolig. Josh är ju iaf jävligt het : ) Ska kolla om det går någon emr för vi har redan sett den väldigt många gånger..



Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0