Hemma bäst,





Nu har jag precis kommit hem från att ha hämtat min störste bror i Grums, så körde han till Åmål : )
Nu väntar jag på att Henrik ska komma hem, han är i Gfors och grejar lite med hans faders bil tror jag.  KOM HEM TILL MEJ ÄLSKLING, JAG SAKNAR DEJ!!!!


Idag annars har jag inte gjort någonting faktiskt, var borts hos Milla bara.
Fan va det regnar. Undra hur det går med balen, eller hur länge den håller på. Den är säkert redan slut nu tänker jag.
Imorgon ska jag gå upp med Henrik vid kvart över 6 och börja tvätta, har tvätt tid till halv 2, så om jag ska hinna med allt och allt ska bli tort så får jag sätta igång tidigt : ) Sen ska jag köra Patrik vid halv 9, så lika bra att gå upp tidigt och få allt klart !
Nu ska jag nog försöka mej på lite mer om design till bloggen ^^ Wish me good luck !

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

åh vad kul :)

alltid roligt när saker man gör används :D

2009-06-10 @ 22:14:50
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0