Midsommar + bilder


Är det midsommar nästa helg eller? Jag har inte så stor koll på det.
Men iaf, så åker jag och Henrik till våran osmmarstuga som vi har på Värmlandsnäs. Blir nog lite drickning och mys. Skulle vara bra väder sa mamma. Då kan vi bada och sola : ) Fy, va underbart. Just nu är det uppehåll här, men det har inprincip regant hela dagen.. Så himla tråkigt.





Här kommer lite bilder sen igår på mej och min baby : )

















Hahah, aa såhär kul hade vi igår !  Men mysigt var det!





Henrik kommer nog snart hem hoppas jag, då får vi åka ner och handla lite.. Måste ha katt mat iaf! Sen lite mys pys inför kvällen.. Är lite hungrig också, men vad ska man laga för mat? Jag är lite sugen på pizza, va ett tag sen jag käkade det nu. Men är mest sugen på att sitta nere på pizzerian och käka och det är inget jag orkar med idag. Så får nog bli något annat gott i gott gott ist! Skulle va gott med köttfärspaj men då ska man behöva ställa sej och laga köttfärssås först och det tar alldeles för lång tid.
Jobbigt detta med mat och mej eftersom jag inte äter någonting... Får bli korv i bröd tror jag : ) Det dugen alltid, korv i bröd med grillkrydda, mummmmsss ^^





Jag är rastlös, så snart får min älskling komma hem så jag har någon att tjata lite på....
Känns konstigt att det bara är Lördag idag tycker jag, känns som en söndag..
 

Yeahh, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0