Mums från Nelly.se

Heart Button Jumpsuit SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM




Strapped Boots SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Greta Sunglasses SEK 399, D Brand - NELLY.COM 
Alpenhof Tunic SEK 499, Soaked in Luxury - NELLY.COM

Sweetheart Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM




Va nyss inne på Nelly och kollade lite. Tyckte inte att det fanns så himla mycket fint men lite hittade jag allt. Skorna har funnits där jätte länge men jag blir lika kär i dom varje gång jag kommer in på sidan och dom är kvar.. Snart får jag nog se till att köpa dom.


Nu blir det tvätten igen !

Kommentarer
Postat av: Alexandra Östling

Tack så mycket sötan! :)

2009-06-11 @ 08:13:25
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0