Sol,


Måndag idag igen då peoples : ) Jag åkte med mammsen och min gamle granne Kaj till en loppis i morse, så blev det våfflor och en kopp te, härlig frukost det !
Sen Ica och en promenad hem, så nu ska jag värma maten som blev kvar sen igår och luncha med mej själv. Ska bli gott med mat, är faktikst hungrig, eller bakfull är jag nog än  : )
Så nu ska jag fara hem till Lina starx efter maten, så blir det kankse ne fika på stan eller något.
Klockan 5 ska vi hem till Millisen på kalas, Ebba fyller ju 1 år på Onsdag, så kompis kalas är det på schemat idag ! Alltså tiden går så otroligt fort, Ebba är redan ett år och jag minns den dagen Milla berättade att hon var gravid som igår. Ojojoj.



Här är hon inte så gammal och nu är hon så här stor : )



Så söt den lilla gumman så !





Nu får jag värma min mat och sedan åka iväg till Limpan : )
Min outfit för idag.



Min byxdress från Hm. Vanlig vit kofta.



Byee

Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Jodå den var underbar :D trots lite regn så var det super, blev t om ett midnattsbad, haha :p kallt som tusan dock...

2009-06-22 @ 17:01:01
URL: http://hannnah.se
Postat av: Agek

du har verkligen rätt - kärleken övervinner allt!

2009-06-22 @ 20:08:33
URL: http://agek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0