STUDENTEN


Grattis till er alla som ska behöva ta studenten idag som det regnar, blåser och är iskallt : )
När jag tog studenten så klagade vi faktikst över att det var alldeles för varmt ute, nästan bättre att klaga på värme än kyla iaf! Tänkte slänge upp lite kort från min student men jag har faktikst inga : O Haha, eller jag har hemma hos Mamma men inte här på datorn.

Inatt drog jag iväg till Karslatd, till Nöjesbaren, och hämtade Hajir, Carro, Emma och till min förvåning Elin Ståhl : ) Det var verkligen inte igår som jag träffade henne, hon tog ju studenten igår så GRATTIS till henne. Åkte till Nyängen för lite korv i bröd, sen åkte vi hem. Elin var hur hes som helst och när vi närmade oss Åmål blev Hajjen också jätte hes : ) Dom måsta ha skrikit bra mycket där inne ! 
Så var ju hemma vid 4 i natt, om jag hade vart uppe 2 timmar till hade jag vart uppe i ett dyg, och det kändes idag. Henrik ringde och väckte mej vid halv 1, det var tur det för jag skulle iväg och hämta Alva i Grums vid 1. Jag hade jui nte vaknat innan dess om han inte hade ringt, tack hunny : )

I eftermiddag ska jag, Henrik och Alva på studentkalas till min kusin Johanna som går ut idag. Ska bli trevligt. Massa god mat och dylikt : ) Mummmmmaaaa ^^
Så snart får jag och Alvis hoppa i badkaret och bada av oss !
Ner och köpa en present också, men vad? Lite sent ute men..





Jag längtar tillbaka till min student och skolan över huvud taget.. Det skulle man nog tagit vara på bättre om man visste att det faktikst inte är så jobbigt att gå i skolan : )




Byee Babys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0