4e,

Se där ja, 4 inlägg och klockan är inte ens 9.00 :  )
Men jag har ju vart vaken i nästan 3 timmar redan så kan ju vara därför jag uppdaterat ett par gånger!
Jag har iaf nyss tagit mej en dusch, va inte meningen att jag skulle göra det nu egentligen men kände mej inte helt hundra : ) Så nu ska jag blåsa håret och sedan hitta kläder, åka förbi Henke och sedan hämta Linan som nog ligger och sover ännu ! Får ringa henne strax och höra så hon kommer upp.


Vädret är fint än, bara att det har kommit lite moln. Var ju helt klart blått förut.. Men hoppas det håller i sej hela dagen. Inge mer regn nu.. Får gå in och kolla någon väder sajt : )






Men blir nog inge mer uppdatering nu innan jag kommer hem ikväll. Ska försöka ta lite bilder om kameran håller med batteriet. Ska ju till Reine, Werra och Alva efter Karlstad i deras sommarstuga som ligger utanför Grums : ) Skulle få lite mat eller fika ^^ Mummms!

Ha en jätte jätte bra dag allihoppa, and wish me good luck med intervjuerna : )
Ska jag alltså kankse börja jobba i Karlstad? Hoppas på att man kan flytta dit, känner att jag vill bort från Åmål nu.




Kyssss    ♥

Kommentarer
Postat av: NAVAS

Thanks Marie! :D Jag känner en stark Åmåls anda! haha! KRAM!

2009-05-27 @ 18:50:15
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0