DÅ ÄR DET SNART NY VECKA

Söndag kväll redan. Helgen har gått ganska så fort tycker jag, även om jag har varit nykter. Men tur att man inte har ett jobb så man slipper tänka på vad det är för dag : )
Men ska dock jobba till helgen, Lördag och Söndag. Så det blir ingen marknad i Säffle att gå på för mej.. Buuhuh, men men, den kommer ju 2 gånger om året så.
´Nu har Henrik precis gjort varma smörgåsar i ugnen för jag gjorde toast förut i en sån där maskin, eller järn eller vad det heter. Men han blev iaf så avensjuk så han med fick göra sej ett par !
Annars ikväll har vi inte gjort nånting, jag har legat framför tvn och han suttit här vid datorn..



Min kvällsmat. 2 toast och ett glas vatten  : )  Snusen är INTE min !


Yes, ja har ju haft munsår denna veckan och nu har det övergått till ett stort sår bara och självklart kan jag inte hålla mina fingrar därifrån. Det slutade med att jag fick sätta ett stort plåster över det för det rann blod : )





Hhaha, hur jag ser ut : ) Stackars Henrik som får stå ut med mej !


Ska allt hoppa till soffan nu och käka lite nacho chips !
Kanske ta mej några klunkar av Henriks cola : )
Ha en fortsatt bra Söndag det som är kvar utav dagen ^^


Kyss & Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0