DÅLIG UPDATE

Yes, jag vet, dåligt med uppdatering här hos mej.. Men har inte haft tid för att sitta ner framför datorn, har ju vart sånt himla bra väder så jag har vart ute mesta delen av dagarna  : )
Va ju ganska bra bakfull igår morse, men det gick över väldigt fort. Men spenderade ju kvällen nykter iaf, Bra Marie! Så jag och Henrik körde Camilla, Monica, Lollo, Karin och Danne till Vikenborg, där det va fan så mycket folk. Hade nog vart väldigt kul att gå dit. Men sen åkte vi hem och laga lite mat. Sen vid halv 2 snåret skulle dom hem igen så det va bara att sätta sej i bilen och fara dit. Blev lite fylle chaffis där, åkte ett par vändor till stan och tillbaka, sen skulle vi köra hem Monkan till Laxarby så blev att åka dit. Sen äntligen fick jag komma hem till min säng!!

Idag, åkte till Milla så drog vi ner till stan. Gick på bolaget och köpte lite små saker och sätta oss vid ån i plantaget igen och myste lite.
Men jag började må dåligt så vi fick åka hem en sväng.
Men trodde jag blev bättre så vi åkte till Hörnan för att käka lite, men jag fick in på toaletten där och spy : ( Och nu här hemma har jag spytt me... Va händer? Bakfylla sen Torsdag, nåt jag käkat? Hmm.. Jaja, sak samma. Hoppas det går över iaf.

Ska till Milla sen på grill och kubb kväll! Det ska bli trevligt tycker jag. Hoppas bara solen kommer fram, nu är det ju molningt : (
Sen får det väl bli att dra till stan en sväng och kika, kankse Hc, may run eller 3d.. Vem vet.

Neee,nu får jag till toa och spy igen..
Bilder kommer när kameran är hämtad hos Pållen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0