EFTERMIDDAG

Mer än halva dagen har gått idag med :  ) Jag har inte gjort någonting heller.. Hmm, känns inte så himla bra att bara legat hemma.. Men känner ju sej så himla tråkig, sleten, trött hela dagen.. Men men, som sagt jag har munsår och då visar jag mej inte ute : ( Buhuhhu..
Just nu kollar jag på Sex and tha city, å fyyy va bra det är. Va ju jätte länge sen jag kollade på det nu, hade glömt bort hur bra det var. Massa snygga sjömän är med idag också ; ) Får allt ta och ladda ner alla säsonger och kolla på. Väntar spänt på den nya filmen som ska spelas in med, hoppas den blir lika bra som den första : ) Även alla Gossip Girl avsnitt, kollade ju inte i början och nu har jag allt missat ett par avsnitt.. 





Alla lika snygga : )



Nu väntar jag på att Henrik ska komma hem, han har vart i Tveta och hämtat hanses huv till bilen eller nåt. Färdig lackad och allt, och nu är han hos Jonas och hämtar innertaket.. Så han borde komma hem när som helst. Vill ha hem han så han kan bränna ut filmerna till mej, så kan han dra till garaget sen : ) 

Vilket väder vi har ahft idag : ( Konstigt, soligt ena stunden sen regnat och nu helt mulet..  Hm, hoppas det blir bra väder i morgon för då ska jag med Lina till Ikea och handla lite, funderar ju på att köpa säng och gavel. Men Jonas den smarte kom på att vi måste ju ha med kärra och bil med släp. Undra om Lina har tänlt på det, tyckte att hon sa att hon skulle köpa säng också..  ? Hmm, det tar vi sen det, hon jobbar nu så hon borde ringa när hon är hemma. Måste och kolla på lägenheten nu när dom nästan är klara med den : )


Har precis käkat i mej 2 korv i bröd : ) Mmmumms, det är gott det. Me pommeskrydda eller grillkrydda på, underbart!
Krydda är det bästa som finns det, helst starkt ock pepprigt. I like ^^
Här i lägenheten är det fortfarande rent efter att jag städade igår, brukar inte vara längre än 1 dag när vi väl har städat. Men nu ska vi allt försöka ha det så här.
Kan nån fixa ett jobb till mej så jag kan ta ett lån och renovera här ?? : )  Jag är redan trött på att gå hemma efter 3e lediga hemma dagen...
Jaja, får se om jag får något svar av jobben jag har sökt först.



 


Kommentarer
Postat av: ` isabella sz

sv: hejhej! Ja jag gör designer, kostar ungefär hundra kronor! :)

2009-05-06 @ 19:36:36
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0