: )

Har precis kommit innanför dörrarna hemma, var ju med Lina och hennes pojkvän Danne till Ksrlstad för lite shopping. Va på Elgiganten, Rusta, Siba, Gina, Hm och Ikea : ) Blev lite inhandlalt för min del, men inget jämfört med Lina.. OJoj, hennes kort går hett..  Men ska slänga upp bilder sedan för jag ska iväg till Hannebol nu starx, Henriks ena lillebror är här och spelar fotbollsmatch. Jag funderar även på att ta mej en spring runda då när man ändå är där.. Fast det blåser så förjävligt : ( Så lilla jag blåser väl bort ^^

Är hungrig. Har bara käkat en naturell hamburgare på Mccan förut när vi kom till Kstad, vid 12 eller 1.. Får slänga i mej lite yogert och flingor nu då.
Känner mej lite yr också, men är nog för jag har druckit så dåligt dom senaste dagarna..
Får dricka i mej ett stort glas med vatten nu också : )





Skriver mera sedan när jah kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte lätt att ta åt sig å skämmas över kommentarer så man tar bort dom, ack fula flicka! =)

2009-05-07 @ 18:47:33
Postat av: Marie Dahlberg

Karlstadsbo, vem är du?

2009-05-07 @ 23:25:52
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det vet du om du tänker efter lite!

2009-05-08 @ 12:39:33
Postat av: Marie Dahlberg

Hmm, det där med att tänka är ju inte min starka sida : )

2009-05-08 @ 18:13:06
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är både dum, ful och jävligt störande

2009-05-08 @ 18:25:01
Postat av: silly

vem e idioten som kallar dig dum & ful?



Denna människa m¨åste vara jävligt traghisk & ful & fet & emo !! Vågar itne visa sig själv elr säga vem de e, jävla mobboffer!

2009-05-08 @ 18:29:57
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0