: ( ,

Min lilla lilla lilla katt ser helt död ut : ( Stackars henne. Åkte upp till Säffle och jag fick hålla i henne, för han sa det " Nu måste du hålla hårt runt huvudet för ALLA katter biter till av ren reflex" Meen inte min lilla gummsa, hon bet mej inte, hon gjorde inte ett ljud, duktig hon va. Sen tog det någon minut så bara hon ramla omkull och låg på sidan med benen helt rakt ut.. Får faktikst säga att det var lit läskigt.. Sen fick jag åka iväg och skulle komma tillbaka om ca en halv timme och hämta henne, då låg hon där, helt stilla och såg död ut.... Urschh, hon ligger så än, men nu har jag lagt henne på 2 filtar så hon har det mjukt och gott.


Stygnet på magen : (


En tatto i örat fick hon, sån märkning eller vad det heter.


Så här har hon legat i över en timme nu : (




Lilla gummsan, jag tycker så synd om henne.. Ska sätta mej vid henne nu en stund så hon känner att jag är i närheten av henne.

Sen blir det promenad med Jonas och Pållen, malin kunde inte rikgt än så vi skulle ta det runt 1 eller 2 tiden.. Får nog ta mej lite knäckebröd och te till frukost, käkade en banan förut i Säffle, men börjar bli hunrig nu.
När jag åket till Säffle var det jätte fint väder, solen sken och det båste typ inget. Men när jag kom till Åmål och skulle svänga in ligger det ett stort svart moln över hela Åmål.. Liksom, Åmål där solen aldrig lyser. Idag kunde det väl ändå ha varit fint väder? Åååh, ja blir trött på farbrorn där uppe som väljer väder : )

Hörs sen !


Kommentarer
Postat av: - | | Carro | | -

Tack tack.. :) du med..

Vad har hänt med din katt =( ?

2009-05-19 @ 13:05:19
URL: http://carolinedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0