FÖR SENT...

Nyss kollat på Sex and the city : ) Före det var det Fråga Olle och Playmates of the playboy mansion, eller vad det heter. Det är rolgit det!
Passa ju Alva förut idag, hämtade henne vid 6 tiden så åkte vi hit för hon skulle bada, så vi packa ner hennes nya simglasögon, morgonrocken och bikini toppen ! Så här får ni lite bilder på henne  : ) Såååå goooooooo!











Hon är så underbart söt : ) Hon tyckte att morgonrocken va lite för liten bara, hahah!




Nu ska jag och Henrik snart lägga oss, han är ju ledig i morgon så idag blev vi uppe lite längre än vanligt! Så vi har lagat oss lite mat och myst i soffan. Men han ska allt upp 7 i morgon också, greja med bilen hela dagen och sen tydligen till Arvika och köra med den om han hann klart, testa före han ska till Rudskogen.. Då blir jag själv i morgon kväll, va hittar jag på då tro? Millas dörr står nog alltid öppen för mej : ) Annars kanske jag skulle ta och städa här och få bort tätten sen igår.. Jaja, det löser sej !
 Ska iaf upp i morgon vid 8 och ringa veterinären i Säffle, va telefon tid mellan 8 och 9 så det blev ingen sterilisering idag heller. Men iomorgon hoppas jag att jag kan åka dit, kankse kan passa på att sola då, katten får stå i bilen då men : ) Hahah, kanske inte kan göra så mot henne !

Nu blir det att borsta mina tänder och sedan byta om till nattkläder : )
Imorgon skah jag och Jonas ut och gå samma runda igen, bra om vi fortsätter att göra det varje dag tycler jag. Så man slipper vara ute och gå själv. Blev ingen spring tur idag dock.. Men tar igen det imorgon!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0