FREDAG,

Weeeei, va gööt att det är Fredag! Eller vad säger ni?
Jag har ju jobbat hela dagen, kom till Åmål vi 6 halv 7 tiden förut. Så nu har jag bara suttit och hängt här framför datorn och kikat alla bloggar som jag måste göra varje dag !
Nu ska jag nog åka ner till stan och handla mej lite godheter : ) Henrik får vara i garaget hela kvällen/natten för han måste ju få klart bilen så han kommer iväg till Rudskogen nästa vecka. Jag blir dock utan han i ett par dagar, Torsdag-Söndag. Men jag tror att jag klarar mej fin fint : ) Får sova över hos någon så jag slipper vara ensam. Blir nog fest Torsdag och Lördag då nästa vecka skulle jag tro. Vet inte om Brbecuen börjar på Hc då, på Torsdagen? Och på Lördagen blir det grill, dricka och kubb hos Milla : ) Det kommer bli så himla roligt. Några tjejer från gamla klassen plus mera!! Så jag ska allt till Millan nästa vecka och hjälpa henne planera lite !




Förresten : ) Jag har fått jobb nere på bolaget här i Åmål. Jag säger som Rebecka " farligt ställa för dej att jobba på, Marie " Hahaha, neerå, det kommer bli så bra så! Weei va roligt om inte annat. Där träffar man ju folk osv!
Sen ska jag på jobbinervju på Onsdag i Karlstad men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var men : )





Nu blire det godis och chips till mej  : )  Någon som inte har något att göra ikväll? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0