HÄRLIG DAG HÖRRNI,

Dagen har ju varit hur fin som helst : ) Jag åkte till Millisen i förmiddags, så drog vi ner till stan med min pärla till bil. Köpte lite mat och dricka på Ica och sätta oss i plantaget en sväng.
Sen blev det lite för kallt där så vi drog iväg och hämta Pållen och åkte ut till Jenny så vi fick träffa hennes lilla bäbbe som är ca en vecka gammal : ) Så sööööt.. Pållen skulle tydligen ge en spruta till häst jävlen. Sen åkte vi hem till Millan och läggde oss ute på gården i solen!
Promenad med Pållen blev det senare.
Träffa Anna : ) Satt och tjata på kungsberget, Marie kom också en sväng!


S en himla trevlig dag har jag haft. Kameran har ju vart hos Lina så den har jag precis hämtat där ifrån så inga bilder idag : (

Imorgon ska jag köra min bror till Säffle, han ska göra teorin  : ) Anna skulle kankse hänga med mej som sällskap, hade vart trevligt!
Men nu får det bli lite mat.
Mera senare kankse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0