HEMMA,

Äntligen hemma från jobbet : ) Slutade allt vid halv 6, men åkte och hälsa på min mamma som också jobbar där jag jobbar, eller någon mil där ifrån, så satt där en stund och sen tar det allt lite över en halv timme hem igen.
Nu ska jag ut och springa, sen hämta Henrik, handla lite mys och efter det ska vi bara ligga i soffan hela kvällen. Så det blir bara ett snabbt littet inlägg här. Kommer mera sedan. Har även fått antagligen ett 3e jobb : ) Känns skönt att 2 st har hört av sej av alla jobben som jag sökte här om dagen, plus att 1 annat jobb hörde av sej också, fattar inte alla som går arbetslösa hur dom inte får sej ett jobb? Hmm, beror väl kankse på hur gärna man vill ha ett..

Hörs sen!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0