HEMMA,

Jag och syster yster Lina drog iväg till Säffle förut för att sola och kolla lite i affärer. Blev en snabb sväng på Lindex där jag hittade mej 2 armband som bara kosta 29,90 :-/st. Jätte jätte fina va dom också. Sen solade vi en stund och så svängde vi bara in på Konsum på vägen hem och köpte oss lite godis.







Yes, 2 olika färger var det också, men jag är jätte nöjd med dom : ) Som sagt, jag hittar alltid massa saker när det är rea.


Just det jag, jag har fått mej ett jobb också, eller jag satt förut hela morgonen/förmiddagen och sökte massa olika jobb i Karlstad typ. Så ringde det en tjej och fråga mej lite osv, och jag fick det. Är iaf att stå i butik och "demostrera" den här grandiosa mini pizzan : ) Så om 2 veckor skulle jag ut i butik här i Åmål, vet inte om det bara var då eller om det blir mera, men då var det iaf säkert, kankse gör en "test-gång" och ser hur man är osv : ) Men det kommer nog bli roligt.
Sen fick jag eventuelt ett till, på bolaget här i Åmål under sommare, en tjej som skulle jobba där men hade troligtvist fått ett annat jobb och då skulle hon inte hinna med båda 2. Och då hade han frågat efter mej, Lina och Patrik tror jag, så jag sätte mej i bilen och drog ner till Lennart : ) Så hoppas att den andra tjejen ska ha det andra jobbet så jag får detta : )
Många roligheter som hänt mej idag, förutom katten.. Men hon mår lite bättre nu, hon kan gå själv ^^ Men jag tycker så otroligt synd om henne när hon inte vet vad som har hänt med henne osv : (




Nu ska jag röjja upp lite här  : )

Kommentarer
Postat av: C

sjukt snygga och billiga, dom där ska jag köpa! =)

2009-05-19 @ 19:48:33
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina va väl att ta i ändå );

2009-05-19 @ 19:53:01
Postat av: Emelie ♥

riktigt snygga armband måste jag säga! :)

2009-05-19 @ 20:23:21
URL: http://partymix.blogg.se/
Postat av: - | | Carro | | -

Mm jo precis ;/

Hahaha jo men dom är mina barn.. ;) men dom är ju katter ^^ fast den ena som är min från början behandlar jag som min bebis..haha ^^



Coola armband =D

2009-05-19 @ 20:26:49
URL: http://carolinedream.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sV; ja eller hur! köper dom imorgon om de inte är slut vill säga! håller tummarna

2009-05-19 @ 22:17:11
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0