Hurtigbullar

Jag och Jonas har vart ute på hannebol idag och sprungit, tog 3,5 an  : ) Men det räckte gott och väl. Va väldigt varmt, Jonas har pållen allergi, ont i smalbenen och vader, jävla uppförsbacke.. Ojoj, plus en hel helg me festande också.. Men vi klar det iaf, eller vi kom runt !   
Men hoppas vi fixar att spring mån, tis, ons, tors och fredag : ) Kan det vara så svårt att röra på sej?! ^^ Det är väl det. Känner att jag kommer ha väldigt ont i mina "framsmalben" i morgon. Fattar inte varför jag fick så ont i dom.. Eftersom jag har sprungit ganska mycket nu på senaste.. Men men, såklart man ska ha ont : )









Nu ska jag byta om och göra mej i ordning. Ska med Henrik till stan och käka när han har lunch.. Jag vill ha sallad, vet inte vad han vill ha. Men vi får se vad det blir för gott : ) Annars hänger jag bara med han och sen köper mej sallad och tar med hem. Ska ju bort till Milla sedan också, men vet inte rikigt vilken tid, hon skulle iväg på lite ärenden osv så blir senare. Inget annat jag behöver göra tro? Hmm.. Ska höra me Pållen om hon ska me ut och gå..

Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0