IDAG ÄR INGEN BRA DAG

Vaknade i morse och kände bara hur jag rapade äggsmak och när jag gör det vet jag att jag måste spy inom kort och kommer må piss. Och vips, där satt jag inne på på badrummet med toalettstolen i armarna och spydde som en gris. Inte en, inte två utan tre gånger spydde jag. Trodde att jag var klar nu efter 3e gången, men känns inte helt klat nu ändå : ( Varför? Nu ska jag gå till farbror doktor på Måndag och kolla min mage.. Måste ju vara nånting cp me den..
Men men, jag ska inte klaga. Synn bara att den goda maten jag laga igår inte fick vara kvar i mej  :  )
Jag behöver nog bara käka lite nu, känns som jag är helt tom innanför 6 packet ! Haha, ( Noooot )

Men jag var ju chafför igår natt. Va ju meningen att jag skulle åka dit för Jonases skull liksom, men han fick jag inte ens med mej hem : ) Han vet inte själv hur han kom hem! Men jag fick med mej Nisse och Jonas, så blev en tur till Tösse bygden också vid halv 4 snåret! Jag va hemma typ 10 i 4 så. Det har inte blivit många timmars sömn i natt för mej. Va ju hemma så sent, kolla på klockan vid halv 5 och hade inte somnat, sen väcka Henrik vid kavrt över 6, somnade om till typ 8.. Men härligt att vara nykter ikväll så kan ja sova gott i morgon ist!
Nu ska jag hämta Jonas och Flipper så blir det lite mat och shoppa paket åt Hajjen : )

Ha en bra Lördag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0