LITE DÅLIGT MED UPPDATERING

Sorry för dåligt med skrivning, men orkade inte skriva nåt mer igår..




Men redan Tisdag idag. Dagarna går fort... Blev ingen springning för mej och Jonas idag. Jag har fått munsår så jag vågar inte gå utanför dörren.. Ååå typiskt eller vad? Jag och Linn som ska till Göteborg i morgon, men får se hur jag ser ut så kan jag kankse hänga me ändå. Om det ser bättre ut. Hade ju vart sjukt kul iaf..
Va ju meningen att jag skulle passa lilla Ebba idag också så Milla kunde jobba lite, men det gick ju inte det heller. Vill inte smitta henne så hon får munsår. Så jävla jobbigt me dom här jävla fucking munsåren, har haft det ända sej jag va pytteliten. Jag har vart hos doktorn så dom har fått kollat men dom gör ju fan inget heller.. Åååh. nu blir jag arg. Visst, jag tycker väl att det är värre än vad det ser ut, men gör ju så himla ont, verker, svider och pulserar i hela ansiktet...
Dagen börjar inte bra för mej med andra ord.
Jag har inte ätit sen igår vid 2 tiden och det finns inget hemma. Henrik slutar 4 så han kan ju inte åka och handla innan dess...
Jag är sur, hungrig, ååå aa. skit sam, bra att jag kan skriva av mej här : )


Annars idag händer inte mycket, jag ska ligga inne hela dagen. Bra tv kväll idag också så : ) Ugly Betty, som jag ör övrigt inte har sett sen det började, sen Desperate Housewifes : ) Wohhooo. Kan det bli bättre? !

Kan någon komma hit med mat till mej? Svälter ju här..  : )







Mummms !

Funderar på att göra makaroner kankse. Men så tråkigt... Åååh, så grinig jag ska vara då..          
Jag får sätta mej och kolla på tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0