MER BILDER!































Här har ni Torsdagens bilder : )
Väldigt trevligt hade vi allt då, synn att man blev så dret full bara !  Hahaha..
Har hänt en gång förut i mitt liv att jag va så full. För ca 2 år sen, så somna jag ståede på stan, som tur va kom Josse förbi och tog hand om mej, ringde Jonas så han fick gå från Hc och hämta mej och slängde in mej i hans lägenhet och låste om mej och sedan tillbaka till Hc igen. Samma sak då, då kunde jag knappt gå eller prata. Konstigt att det blev så i torsdags också, eftersom jag inte drack mycket.. Jjaja, en fråga som aldrig kommer få ett svar :  )

Funderar på att gå ut på en promenad, skönt väder ute.. Henrik ligger i soffan än och håller på att dö han, så bakfull är han. Stackare ^^






Bye for now   : )

Kommentarer
Postat av: Freja

Sv: Tack. :) Hihi. Jadå, den har varit jätte bra. Hoppas din också varit det. :D

2009-05-03 @ 20:33:53
URL: http://frejab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0