MUMS,



Blev detta på Ica : )  Men käka i mej lite sen var det allt bra.. Nu är jag sugen på något annat, men vet inte vad... Men blir nog inget mer av det goda iag inte.
Ska ju faktikst försöka komma i säng lite i tid iaf..











Jag vill att det ska bli sommar så jag kan bada och sola : ) Vill inviga mina nya bikinis ! !! Har ju köpt mej 2 st nya detta året, eller till denna sommaren. En vit och en brun : ) Fina färger till en brun bränna! Får se vad mycket man kommer bada detta året, tror nog det blev hela 2 eller 3 gånger förra sommaren. Men jag jobbade ju såppas mycket och det var väl inte så himla fint väder har jag för mej..? !

Får nog bli en kvällspromenad för mej : )

Hinner nog med ett inlägg till sedan före jag ska lägga mej !
Ha det så mysigt så länge  ^^

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Tack så mkt ha en bra helg själv :)

2009-05-22 @ 22:06:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0