NYSS HEMKOMMEN!

Jag har precis kommit innanför dörren. Jag fick åka med Henken till Mellerud för han skulle greja med en lastbil som hade stannat efter vägen eller nåt. Min älskling är ju en väldigt väldigt bra lastbilsmekaniker ( den bästa här omkring ) Så självklart ställde han upp för denna stackars kille och åkte dit, men han ville inte åka själv så jag åkte gärna med. Älskar att åka bil : )
Så åkte vi till en mack där och köpte lite mat, jag fick mej en french hot dog, utan sås och Henrik nånting med sån där äcklig västkustsallad. Smaka sådär, kunde lika gärna ha vart utan men..

Imorgon drar jag, Lina och lilla Ebba till Karlstad och shoppar : ) Lina ska till Ikea och sen får det nog bli en svän gpå Bergvik eller in till stan tror ja. Milla skulle jobba antar jag, skönt för henne att va lite ledig. Vi ska visa Ebba hur man shoppar så hon kan lära mamma : )  Hahahha!

Yes, nu får vi hoppa i säng. Ska åka vid 11 och jag tänkte om man skulle hinna ut och springa före.. Men får se om jag orkar det, eller orkar gå upp i tid är det jobbigaste..

Ha en trevlig natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0