NYSTÄDAT ( nästan klar iaf )



Har nog aldrig haft ett sånt här rent bord : )



Jag har nog heller aldrg haft så här mycket disk, eller glas att diska. Hur kommer det sej att 2 personer kan göra åt29 glas och koppar innan man inser att man kankse skulle diska? Muggarna anväde vi för det inte fanns några rena glas kvar.. Som sagt, det behövdes att städa och diska här.



Hela 4 sop påsar fick jag ihop. Vart kommer allt ifrån?



Under sängen har Henrik en stor låda på hjul med massa jävla bil sport tidningar. Någon somm vill köpa eller ha, så är det bara att komma hit och ta dom. Även om Henrik ska ha kvar dom : )




Som ni ser var det verkligen behövligt att städa, men det roliga är att jag inte är klar än. Har köket och toaletten kvar. Men tur att det är såppas små rum, har ju bara typ kokvrå och en liten liten toa : )
Men vi får se om jag orkar mej på det idag eller om jag tar det i morgon kväll eller Torsdag. Redan Onsdag i morgon ju.
Ska ju till Hajir på Lördag, ska allt vara nykter : ) Men ska dit och va med ändå.
Jag ska be Henrik bränna ut ett par filmer som jag har laddat ner för ett tag sen, kan ju inte det själv så då får man be den händiga av oss. Så kan jag sitta inne på torsdag och kolla på film och mysa.

Är väldigt väldigt hunrgig nu.. Har bara druckit en kopp te och käkat ett sånt där litet Cornflakes paket, sån där portionsförpackning ni vet.. Så snart får mannen komma hem så han kan åka ner och handla till mej allt som jag vill ha. Har faktikst gjort en "handla-lista" ( känner mej mer och mer som dej Milla ^^ ) så han ska få stor handla.. Sallad, gurka osv till min nyttig månad : ) 
Men nu får jag nog sätta lite fart så jag orkar städa klart idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0