NYVAKEN

Godmorgon, allt bra med er?




Nu sitter jag här i min vita morgonrock som jag har fått av Camilla för länge sen : ) Hur mysigt som helst. Håret är i en stor knut på huvudet. Eftersom jag och Jonas ska ut och springa om en timme typ.. Ojojoj, undra hur det kommer gå, efter ett par dagars suoing också.. Men bara vi tar det lungt så blir det nog bra, vi ska till Hannebol och springa.
Efter det ska jag sticka hem ocj slänge mej i duschen och sedan ner till stan och fika med Milla och Lina antar jag? : ) Är det dagen planer tro?!! Mys isf. Fika får då bestå av frukt för min och Linas del : )

Annars i veckan händer nog ingeting, inget planerat har jag iaf. Ut och springa varje dag bara. Kankse ska dra till Karlstad och pierca oss? Monkan vill ju jätte gärna med.
Känner att jag är lite bakfull idag med, stacakars Henrik. Han va jätte jätte dålig i morse när han gick upp, så fick han inte ledigt heller.. Väljer man att dricka så mycket som han gjorde får man förstå att man blir dålig också.

Himlen är helt klar blå idag, så idag blir det nog varmt ocj skönt. Det blåser ju inget heller just nu. Underbart säger vi då : )
Nu kom det bra musik på Mtv också ^^ Ska allt göra mej ordnings starx. Ska kolla lit ebloggar och ansiktsboken osv innan jag far till stan. Hoppas inte Henrik tog bilen bara, jag skulle be höva den nu idag på förmiddagen.

Vi kollade på film igår. Blev Walk the line. Som handlade om Johnny Cash. Riktigt bra film faktikst med härlig musik. SÅ nu får det bli att ladda ner Mr Cash, då blir nog pappa glad på mej : )







Nu ska jag få på mej kläder och göra mej klar. Ska allt ha med mej kameran idag när det blir fika me the ladies : )
På Onsdag drar jag, Lina och Linn till Göteborg förresten, ska dit och bli sminkade eller nåt. Sen tänkte jag även stanna hos Josefin under natten, hon skulle se hur hon jobbade bara !



Ha en underbart Måndag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0