OJ

Förlåt alla för dålig uppdatering idag : ) Men har verkligen inte hunnit med det idag. Har haft fullt upp sen jag steg upp ur sängen i morse ( alldeles för tidigt för min del )




Började med att jag gick upp9 för att åka till Milla, men va tvungen att gå ner med tvätt innan jag åkte. Så va vi ju hos tandläkaren med millan och det gick allt bra. Men jag åkte hem efter det, sen åkte jag allt tillbaka till Milla. Åkte till Reine & Werra en liten stund efter det för att hämta Alva. Då blev det en sväng på stan, Ica, körde Patrik, tillbaka till Ica och mötte Emma & lilla Elsa, Monkan & lilla Tindra. Massa mas och bäbisar men fick iaf tillslut mat som vi åkte hem till Milla och laga, köttfärssås och spagetti blev det : ) Mummms, sen lekte vi massor med som små. Jag, Alva, Milla, Ebba, Monkan, Tindra, Emma & Elsa.. Ojojoj säger jag bara. Om en skriker börjar alla, om en bajsar ska dom andra bajsa : )
Blev en liten promenad efter maten, men jag och Alva tog min raggarbil och åkte, eftersom hon har haft feber så inte så bra om hon går alldeles för långt. Men mötte dom på stan och härja lite där, lekte i plantaget och plaska i fontänen ^^ Sen åkte vi hem till Millan igen för lite fika, glass, saft och dammsugare ! Sen körde jag allt hem den lilla Alva, så drog jag, Lina och Marie till Säffle, solade lite och Lina tog en glass på Mccan så där blev vi sittandes en stund. Sen äntligen hem. Men drig ut och sprang direkt typ, efter det har jag bara suttit framför tvn. Men känner att dagen har varit alldeles för lång för mej : ) Så imorgon ska jag nog ta ut sovmorgon, minst sova till 12!!!! Måste kastrera katten i morgon, nu går det inte mer, hon skriker och skiker bara här... As jobbigt. Så nån som är sugen på att åka med mej till Säffle så säg till!!

Yes, min dag har ni där i ord, här kommer det i bilder!


Alva försöker sej på en sån där mag tränare : ) ( byxorna lite långt ner )


Lilla Elsa


Tindra


Glad Tindra


Ebba får smörgås : )


Hahha,


Puta med rumpan kunde hon iaf : )


Lilla Tindra igen, med morgon frisyr ^^


Så söt så !


Alva fick en liten damsugare av Milla att leka med, byxorna fortfarnade långt ner  : )


Tindra drog ut all jord från blomman som Alva mer än gärna dammsög upp : )




Yes, där har ni alla barnen : )
Kan ju säga att dagen har gått väldigt fort ändå, fast att den har varit lång. Va kul att träffa Monkan och Emma, det är ju inte för ofta så att säga. Får allt göra det oftare nu i sommar!









Där har ni Monkan och Emma  : )

Nu måste jag ner och hämta tvätten, varför alltid vänta tills sista minut med det ?? Ååååhh, sen ska jag slänga mej i sängen med Henrik, han har nog redan somnat när jag kommer dock! Men jag kan mysa med han ändå!


Hörs i morgon när jag vaknar!
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0