SEN MORGON..

GODMORGON, allt bra med er idag?



Vaknade inte förens 12 idag ungefär, blev sovmorgon för mej : ) Kankse för alla timmar med shopping vi spenderade i Karlstad igår. Hjärnan blir lite trött av allt gående och kollande på kläder ! Idag har jag iaf bilder att lägga ut så ni ser vad jag fick med mej hem, fick 4 par örhängen, 3 cardigan, 2 par skor, en kläning och ett par solglasögon för under 1000en lappen : ) Man ska heta Marie Dahlberg och vara ute och shoppa. När jag än är och handlar kläder så hittar jag masso med saker på rean, nästan enbart på rean. Så får ju med mej dubbelt så mycket kläder hem.  Här kommer bilderna iaf.











Där har ni allt.
3 koftor från JC, en mörkblå, en grå och en rosa/lila. 99:-, 99:- och 50:-
rosa kläning Hm 98:-, solglasögon 49:-
4 par örhängen 25:-/st från Ur & Penn
2 par skor från Skopunkten 299:-/st
Plus min frukost  : ) haha, en smörgås med Pepparmix på, det är heaven ^^ Äter ju inte smör och ost så får ta det jag har, men det är det bästa jag vet.

Så det blev ju precis under 1000 :- detta, men fick allt ganska mycket tycker jag. Är väldigt nöjd med mina köp..
Ringde den andra veterinären i morse, för det var ju bara teöefon tid mellan 8-9 i morse, men såklart var han ledig idag.. SKRÄLL.. Men får ringa tillbaka på Måndag då helt enkelt och hoppas han är där då..

Nu ska jag och min vän Jonte ut på promenad på Hannebol. Han har även skaffat sej en blogg på Aftonbaldet, ska länka han sen så ni får gå in och läsa om han!
Ha en bra dag nu i solen !

Kyss      ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0