SORRY,

För dålig uppdatering igår, men kvällen blev inte riktigt som den skulle. Jag fick vara lite fyllechaffis : )
Men nu ska jag sätta mej i bilen och dra iväg och jobba, hoppas dagen går lika fort som igår så jag kommer hem någon gång, var väldigt trött i morse när jag var tvungen att gå upp.
SÅ HIMLA SKÖNT ATT VAKNA UPP UTAN BAKFYLLA IGEN! Något Jonas och Malin inte kan sga idag, Malin kommer säkert vara hur dålig som helst, plus att hon är hunvakt åt inte bara 1 hund utan 3 st som ska ut och gå massor med gånger nu på dagen.
Ska bli himla skönt att komma hem sen och hoppa i duschen och bara lata sej lite. Ska även jobba Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag så ingen Lazze Stefans eller fylla nästa helg heller.


Ha en bra söndag!!

Kommentarer
Postat av: jna

jojo[email protected] :)

2009-05-17 @ 12:56:49
URL: http://johannaprasad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0