TIDSFÖRDRIV

EN LISTA




Vilken svordom använder du mest?
Helvete eller Faaaan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06,15 ( enbart för att få upp Henrik )
Var köper du dina matvaror ifrån? Blir Ica det, går ingenstans utan Ica kortet !
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Är jag full så ska jag vara med, annars är jag nog den som tar.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ojjj, kankse inte köpa nåt, men göra i ordning min lägenhet, ny dator, ny mobil, kläder you name it.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hmm, njee det har inte någon hunnit med än : )
När var senast någon stötte på dig? I dont remember.
Vad åt du till middag senast? Middag senast, räcknas yogert och cornflakes som jag käkat i 2 dagar? Annars är det pizza i Söndags..
Kan du vissla? Både in och ut : )
Tittade du på tecknat när du var liten? Jo då det gjorde jag allt. I massor antar jag också.
Äger du några popband t-shirts? Yes, eller har en orange Spice Girls tshirt som jag för övrigt använder än idag!



När flög du senast? Första och senaste gången var till Cypern med Josefin, Augusti 07
Pratar du några andra språk? Svenska och engelska.
Har du gråtit offentligt? Ja såklar jag har det, här om dagen senast..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, både tattoo bakom örat, på sidan av magen/bröst/höft, ryggen. Oc piercing i andra bröstvårtan, även dermal Anchor funderar jag att göra.
Vad har du med dig in på bion? Massa godis och popcorn, antagligen en vän, min kille att se filmen med.
Vad har du för väder? Mulet typ, med lite sol och lite regn
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hmm, inget. Eller något med barteknik eller liknande.
När sov du senast på golvet? Det va allt ett bra tag sen nu, men senast när man va full någon gång antar jag !
Vilken är din favorit drink? Redbull vodka ( okej eoru shoppers energy drink är det väl ist för Redbull då men )
Gillar du din boendesituation? Hmm, boendesituationer? va är det..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag behöver min skönhetssömn : )
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Kan säga att det inte finns något inbokat på mina dagar just nu, men annars är jag jävligt stressad av mej.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nje det kan jag inte påstå.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Ojojjo, blir fan 23 då...
Tror du på liv på andra planeter? Nje, det vet jag inte, tror inte på något eller någon..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt blir bättre i morgon.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det tror jag nog att jag skulle, eller jag vet att jag skulle det.
Tycker du om att krama folk? Självklart  : )
Äger du en digitalkamera? Oja, men får nog bli att införskaffa mej en ny innom kort. Den är inne på sista ronden nu.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen  
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nje, det tycker jag inte gör något, bara att ringa upp själv då kankse om det är viktigt. Jag vet ju själv va dålig jag är på att ringa upp när jag säger att jag ska göra det.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ååå nej, klarar mej inte utan kött. Ingen måltid utan kött tycker jag.
Är du mörkrädd? Inte ett dugg faktikst, har inget emot det.
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen sjävkklart !!! Hmm, Ica kortet ; ) och pengar typ.










Mums,    "redbull vodka" Det är fina saker det.. Som ni ser på bilderna är det alltid en billig variant av Redbull : ) Yes, jag är snål. Men tycker det smakar bättre än riktig redboll !




Kommentarer
Postat av: Lona

sv: ja de håller jag på med emellanåt.

men har inte blivit så mkt nu för jag har mkt att göra.

men om du är berädd att ge mig en liten summa pengar eller nå annat så skulle de vara toppen om du vill ha en! för då gör jag en verkligen :D

2009-05-06 @ 15:25:20
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lottie heter jag!

SV;

Tack för tipset, kanske blir medlem.. :D

2009-05-06 @ 15:44:33
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: Lona

sv: säg vad du vill ha så fixar vi din design och bestämmer pris senare.

2009-05-06 @ 15:44:40
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lona

[email protected]

2009-05-06 @ 16:09:18
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Alexandramarias

SV: jag kan nog hjälpa dig men jag har ev 5 före som måste höra av sig om dom vill ha hjälp (priset från veckans blogg). :) hör av dig igen om jag inte hör av mig på några dagar.

2009-05-06 @ 16:36:26
URL: http://alexandramarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0