TORSDAG,

Idag blev det lite sovmorgon för mej : ) Härligt detta till skillnad på igår iaf när jag var uppe alldeles för tidigt. Har legat i sängen säkert en timme innan jag orkade gå upp! Men nu ska jag sätta på mej något mysigt och hämta min bil som står på Volvo, sen åka till Jonas, han ska till stan och inhandla lite från bolaget och hämta ut något han beställt, nya mobilen tror jag. Så då ställer jag upp och kör han, jag har ju inget bättre för mej ändå. Lina jobbar och Henrik åkte i morse....
Men jag sticker nog till Rudskogen i morgon och hälsar på han, försöker få tag i Danne och hör om han kan följa med mej, annars någon annan som är sugen?! Pappa jobbade... Hmm.. Det löser sej nog allt!
Får bli nyktert idag iaf, frågan är om det är så många som ska ut idag, vet folk ens om att Hc har öppet idag?

Sen efter jag kört på Jonas ska jag och Anna dra till Säffle och sola : ) Ska bli skönt, så man får lite färg till helgen! Undra vad jag ska ha på mej på Lördag... Ojj, det tar jag inte nu och tänker på. Har så mycket kläder nu som jag inte har använt också, som jag handlat nu det senaste..
Ska kankse ta en fika med Hajjen också, hon skulle höra av sig när hon slutade så fick vi se hur vi gör!


Här kommer sakerna jag köpte igår.














Yes, blev ett linne, men det är faktikst det som jag beställde från hm för ett bra tag sen, men det var slut då så det kom igår : ) Trodde jag hade beställt ett gult jag men icke.. Jeansjacka och en rosa mjukis dräckt !

Nu ska jag sticka til Jonas!




Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0