TRÖTT

GODMORGON SUNSHINE, allt bra idag?


Idag ställde jag klockan på 10, men trodde att jag skulle vakna innan, men det gjorde jag inte.. Plus att när jag vakna var jag jätte jätte trött.. Känns som jag skulle kunna sova massa timmar till. Men bara att palla sej upp. Jag ska ju bort till Milla om en timme typ för att passa den lilla Ebbisen så mamma kan få jobba lite. Jag och Jonas ska ta en promenad ner till stan då för att leta efter en present till Hajjen. Sen blir det nog lite fika. Handla kött, potatis, sallad, gurka, fetaost, olja och massa mer inför kvällen : ) Kommer bli hur mysigt som helst.

Nu ska ni ¨få bilder från mitt handlande igår. Men ni får bra bilder på kläderna.



En turkos? tubklänning ( köpte en lika dan som den svarta som jag köpte för ett litet tag sen ) från hm 149:-
En "byx-dress" från hm 98:-


Fick satsa på en vit bikini i år från hm 149:- och 98:-


2 par örhängen från Gina Tricot 19:-/st ( Marie hittar alltid rea saker )
Toffsar från Hm 19:- ( i think )

Köpte även ett par nys solglasögon igen. Dom här blev jätte bra : ) Men dom ligger i bilen så dom blir det inge kort på. Köpte även från Ikea : 5 vita handukar, vita nya gardiner och ett nytt beight/orange duschdrapperi.
Från Rusta: Köpte sköljmedel och shampoo där bara!






Sådär, då fick ni se detta : )
Jag ska nog snart få på mej lite kläder och käka lite frukost. Tänkte ta en promenad till Milla, men frågan är om vädret håller. Ser ut som om det ska börja regna precis när som helst. Fyy fan va tråkigt när vädret är så här. Men det är ju perfekt för att sitta hemma och äta god mat, godis och film däremot : )
Ska kankse hämta Jonas och Pållen i Säffle inatt, Jonas ville ut men hade ingen skjuts så jag får bäl ställa upp. Henrik ska ju upp i morgon och jobba så då kan jag lika gärna köra sen i natt när han sover. Men han visste inte än hur dom skulle göra..

Uppdaterar mera senare under dagen.
Have a nice day.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0