UPDATE,

Sådär, då har Torsdagen runnit förbi den också : ) Alldeles snart ska jag och Henken hoppa i duschen och sedan blir det sängen för oss båda eftersom vi ska upp och jobba båda 2.
Ikväll har det inte hänt mycket, jag var ute och sprang i en halv timme ungefär, sedan åkte jag och hämtade Henke i garaget och vi åkte hem. Jag käka 2 toast och sen poppa jag lite popcorn och tryckte i mej : ) Haha, mums. Kankse lite onödigt att slänga i sej det när man vart ute och sprungit, men det är ju för sent att göra något åt det nu iaf ^^ Nu är dom redan nere i magen på mej.


Here i am baby  : ) Sleten och goo!







Imorgon börjar jag lite tidigare, ska vara nere på och hämta saker vid 10 tiden så jag får alltså åka från Åmål vid kvart-tjugo över 9 i morgon bitti, får bli att gå upp lite tidigare då. Henrik ska ju upp vid kvart över 6, kankse ska gå upp då och ta mej en morgon promenad. Men det lovar jag att jag inte kommer orka i morgon när klockan ringer och jag måste kämoa för att få upp Henke, då somnar jag om på direkten. På kvällen får det blir en promenad med Jonas Forren, idag var han för bakfull för att gå ^^


Nu får det bli en dusch, sen SOVA!!!
Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0