UPDATE^

Heeeej allihoppa!
Nu sitter jag uppe på Kasenberg hos mamma, som ligger ltie utanför Åmål : )
Jag fick 2 våfflor till frukost, min gamla granne Kaj och min fd arbetsgivare ( ? ) Eva var här och hälsade på mamma, så det var trevlgit att se dom också. Mamma skulel städa pannrummet nu så då sätte jag mig här en stund, sen ska vi ner till stan och lämna Zelda ( Patriks hund ) och hämta lilla Alva på, mamma ska vara barnvakt idag tills i morgon.





Jag kom iaf att tänka på en sak, ni vet Talang som går på tv.. Kan man vara med och ställa upp för att man sjunger så dåligt, alltså sämst sångröst i Sverige ? Haha, det är något jag har funderat på ett par dagar nu och tänkte om man skulle ställa upp? !! Hahaha, frågan är om det är en talang?

Haha, här får ni lite bilder som jag hittade på denna datorn : )














  
 









Haha, där har ni lite party bilder från denna datorn : ) Fanns allt ganska mycket att välja på.

Nu ska jag ner till mamma och sen åker jag nog hem en sväng.

See you later!


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Tack så mycket, det hoppas jag med!

2009-05-20 @ 16:04:11
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv - Detsamma :)

2009-05-20 @ 17:07:59
URL: http://rebeccamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0