VARMT



Kom typ nyss hem, tänkte ju mej en morgon promenad, men så kom jag på att jag kan dra till skogen här bakom mej och springa lite, så först tog jag och gick ett varv som lite uppvärmning och sedan sprang jag en bra bit : ) Va riktigt kämpigt och svettigt. Så nu fick jag slänga av mej byxorna för dom är vindtäta och sånt där smått "nät" i dom, som klibbade sej eftert benen på mej!
Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, men får sitta och eftersvettas klart först..
Henrik kommer nog snart hem han också, ha måste med duscha innan vi åker.
Konstigt väder det är ute : ( Pisshett nu när jag va ute och sprang, plus att solen lyste typ hela tiden. Men nu blev det jätte molning och lite grå-svarta moln... Men men, när kommer det fina vädret tillbaka kan man undra?!






Jag känner för att ta ett bad, kankse ska göra det och ligga i tills Henrik kommer hem :  ) Hade vart skönt det, men frågan är om jag har tålamod och ligga där så länge, ligger oftast bara 10 minuter och sen får det vara bra.
Har inte duschat mitt hår sen i Lördags och det är fortfarnde "som ny-duschat" så vill egentligen inte duschade nu heller, men har ju vart ute och sprungit så är lite fuktigt i hårbotten. Konstigt att det är så mjukt och inte-fett när jag för tillfället använder Euroshoppers balsam som kosta mej typ en 5 krona på Ica.. Kankse får bli det nästa gång me : )  Hahha! Så det kan jag starkt rekomendera ^^

Duschen väntar på mej nu, blir inget bad.
Hörs sen !


Kommentarer
Postat av: Lona

snygg bild! :D

2009-05-11 @ 20:54:28
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0