VART DUKTIG FÖR DAGEN

Jag har precis kommit hem från Hannebol, drog dit med min lilla pärla till bil för att ta en springrunda i skogen. Ojj thiit va jobbigt det var idag alltså.. Kankse är för jag har suttit ner precis hela dagen typ, inte rört mej någonting och sedan ska jag tvinga mej ut och spring 3,5 an : ) Men klara det gallant, tog tid denna sången och jag sprang ivög 03 och var tillbaka i bilen 27 ( minuterna alltså ) Så det tog mej 24 minuter att kanlla runt där. Vet inte om det är bra eller dåligt, men det ska iaf bli bättre. När man har sprungit den rundan ett tag kankse man kan testa på 6,5 an : ) Hmm, men det får vi nog  vänta på ett tag.. 2a gången idag liksom och jag börjar redan planera att spring det bubbla.. Hmm, lung Marie !

Nu ska jag nog sätta mej i soffan och kolla på lite tv. Är rent hus och Roomservice nu, inget är specielt bra men kan vara kul att kolla på Rent hus. Dom är ju så sköna dom 2 tanterna som har det eller kvinnorna kankse man ska säga : ) Dom skulle behöva ha kommit hit igår ( före jag städade själv då ) Fast iof, det finns ju sånna som har det värre har man ju sett, här va det nog fint i gämförelse med vad vissa i det programmet har !




Så här såg ag ut när jag kom i skogen : )


Nu blir det soffläga för mej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0