WEEI,

Besöksrekord idag !!! Keep on going ^^




Snart ska jag och Henrik allt slänga oss i sängen, han ska ju faktikst upp i morgon som vanligt och jobba. Jag ska umgås med min mamma tror jag. Hon skicka ett sms igår kväll/natt vid 23,14 och fråga "ska vi göra något på Onsdag" Haha, så självklart vill jag umgås med min kära mor : ) Undra vad vi ska hitta på, säkert åka till Karlstad eller något kan jag tänka mej att hon vill! 
Iaf, blir nog en dusch innan vi lägger oss idag. Jag solade förut så jag luktar fortfarande solarium, jag har ju inget emot det eftersom jag tycker att det luktar gott, men alla andra tycker det stinker skit.
Annars i morgon ska jag träffa Millan oh Ebbisen, hon skulle  till stan och undra om jag ville joina henne och självklart gör jag det om inte mammsen skulle höra av sej : ) Va länge sen jag träffa milla och ebba nu.





nej vi har inga kuddar i soffan just nu : ) Orkar int ha dom där när vi ändå ligger där varje kväll typ och tar bort dom varje gång annars, så kuddarna ligger i den lilla soffan!



Lilla BooBoo, jag tycker så himla synd om henne.. Men nu kan hon iaf gå helt rakt, men man märker ju att hon har jätte ont, hon har inte "sagt" något sen vi kom hem och ser bara jätte ledsen ut.. Ursch, det är faktikst jobbigt. Trodde inte jag kunde ha så mycket "känslor" för en katt, men skenet bedrar : ) Marie-som-inte-har-några-känslor-alls som Henrik brukar berätta för mej, eller att jag är känslokall.. Men icke ^^





Nu får det bli en varm härlig dusch och sen en varm härlig bavta stor säng : )
 Godnatt på er!   


Kommentarer
Postat av: - | | Carro | | -

Hehe..ja okej :)

Min katt börjar bli gammal..hon blir 6 i nov. =P tiden går allt för fort..för mig kommer hon alltid vara min lilla bebis ;) Ja, armbanden var snygga..gillar saker som hänger och syns :)



Gör du idag ??

2009-05-20 @ 10:42:39
URL: http://carolinedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0