YES, JAG LEVER

Gårdag blev det lite fest : ) Drog till Pållen vid 7 snåret typ och fick korka upp det, köprde på 7,0 % ciderna igår... Blev lite för mycket av det goda igår för mej.. Kommer inte ihåg att jag lämnat Malins lägenhet, framför allt inte att vi 2 hade cyklat, men blev inte långta biten, typ 100 m kankse sedan orkade vi inte mer. Blev fika på stan med Pingstkyrke gänget också. Sen fick Henrik hämta mej för jag kunde inte gå ett steg till, hem, spydde, fasta med klacken, ramla aset i badkaret. AA ojojoj vilöket värdelös kväll. Hade vart bättre att vara hemma !





Nu har jag och Henrik vart och käkat mat i Tössestugan med fader arne ; ) Va himla gott faktikst. Pizza blev det också idag! Så nu borde jag klara mej ett tag!

Får skriva mer senare, ska göra mej i ording för  att dra bort till Milla och umgås lite !






Kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0